perjantai 30. toukokuuta 2014

Surprise party


Niin nyt olen saanut kuvia ihanalta Janicalta, niin voin kertoa ihanasta jutusta mitä mun kaverit teki viime perjantaina kun tulin kotiin! :)

Mun perhe vei minut sänkyostoksille samana päivänä kun tulin Uudesta-Seelannista, ennen kuin mulla piti olla saunailta neljän kaverin kanssa. Kun tulin takaisin kotiin mun pikkuveli veti minut olohuoneeseen missä kaverit pomppasivat ylös ja sanoivat "Surprise!" :D Hyvänlaatuista videota ei oo, mutta jäin vaan tuijottamaan monta sekunttia :D Olin niin väsynyt etten oikein heti tajunnut että meidän saunailta (mikä mulla siis piti olla) olikin vaan huijaus :D

Olin niin onnellinen että he järjestivät tätä mulle, että kiitos oikeesti kaikille mun parhaille kavereille <3 Ja sori et mulla oli vähän jetlag haha XD

Don't I have the best friends on earth? ♥


Osa kavereista :) 




- Roxy

P.S Olen aloittanut mun uuden blogin mihin voi liittyä lukijaksi suoraan tästä! :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti